søndag den 27. november 2011

Det' sørme' det' snart DECEMBER!

Nu er det snart! Adventkransen er tændt, de første adventsgaver pakket op, og jeg er i gang med den første hæklede nisse. Og i fredags var det store startskud for julen i vores familie. Julemanden ankom til Aarhus, og vi var alle på pletten. Karoline dirrede af spænding og brølede højt, da hun så ham. Vi andre dirrede måske også lidt, da de tændte lystæppet på gågaden. Det er det ultimative jul for mig, og jeg bliver lige imponeret hvert år.

Glædelig første søndag i advent!

1 kommentar:

  1. Åh hvor skønt, søde søde Karoline.
    Jeg skulle også have været afsted med ungerne, men Kalle faldt i søven på sofaen kl. 17.30...

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...