onsdag den 23. november 2011

For de underskudsagtige....

.... er her en nem adventskrans. Jeg har brugt en plexiglas box fra Søstrene, sprayet nogle kogler med sølv og sat 4 lys i - voilá!


Jeg så noget lignende i en tidligere udgave af Boligliv og tænkte, at det lød som en god idé for sådan en som mig, som ikke er særlig god til sådan noget med bånd eller gran!

Julen derimod er jeg RIGTIG god til, og jeg nyder at have fundet kassen med julepynt frem. Jeg synes dog, at jeg mangler en del pynt, så jeg leder efter inspiration på nettet. Noget af det skal hækles, og det skal jeg snart i gang med. For tænk, på søndag banker julen på....

6 kommentarer:

  1. Den er da super flot! Tak for en god idé :).

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin. Minder lidt om den jeg plejer at lave. Viser den på min blog senere...

    SvarSlet
  3. Underskudsagtige - det er mig! :-)
    Plejer også at lave noget lignende, bortset fra det med sølvspray - det er alt for krævende for sådan en som mig - men flot er det!
    Har først lige opdaget dét dér med på søndag, så lige nu er det noget med overhovedet at få fat i de der lys... argh, jeg er håbløst bagefter. Men vi når det nok!
    ;-) Liv

    SvarSlet
  4. Yes, det er da lige mig, og så heller ikke alt det gran, som visner inden jul :-) Og det kan vist lige nås inden søndag, tak!! KH Charlotte

    SvarSlet
  5. Super genial idé! Hvor er den bare skøn og enkel!!

    SvarSlet
  6. Dejlig fin og simpel adventskasse. Nogle gange behøver ting ikke være så indviklede for at være skønne.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...