onsdag den 9. november 2011

WAUW

10 x 6
55 + 5
100 - 40

Eller bare en runding af faste læsere! Så er jeg nået op på 60 faste læsere, hvilket jeg faktisk synes er lidt stort. Jeg ved godt, at det ikke er stort i bloglandssammenhæng. Men for mig er det altså! Jeg synes, at det er vildt. Tænk, at 60 personer (frivilligt vel og mærke) har klikket på fast læser ikonet.

TAK og tusind tak!

Billede lånt herfra

Og så tænker I nok, hvordan jeg har tid til at lave et indlæg her midt på formiddagen, hvor jeg burde være på arbejde? Hvis I tænker lidt videre, kan I sikkert godt regne det ud. SYGE BØRN! ARGH! Karoline er syg - igen kunne jeg fristes til at sige. Pigebarnet som havde 1 sygedag (1!!!!!) sidste vinter, klagede over ondt i øret, da jeg hentede hende i børnehave i går. Ondt i samme øre, hvor hun havde trommehindebetændelse for nogle uger siden. Så os afsted til lægen, som konstaterede undertryk i øret og derudover hævet i halsen. Så nu prøver vi en omgang dråber og håber på snarlig bedring. Det er SÅ synd for hende, for siden hun blev syg for 1 måned siden, har hun bare slet ikke været på toppen. Hun er træt og pirrelig, og man forstår hende jo godt. Så jeg håber, at vi snart får frække og lettere irriterende Karoline frem igen.
Så jeg måtte trække syg-barn-kortet, selvom jeg kun har været afsted i en uge. Men jeg synes ikke, at hun skulle passes af andre, når hun har det, som hun har det. Så vi har brugt morgenen og formiddagen på at sluge 2 x omgange Rosa fra Rouladegade, 1 x Klokkeblomst, 1/4 x Ratatouille og nu kører Biler! Hun er ret let at underholde i dag, den stakkel! Og moren snotter og hoster, så jeg nåede en omgang morgenlur, mens hun så Klokkeblomst. Nu er jeg vågnet lidt og overvejer, om jeg skal hækle videre på min bestillinger?

6 kommentarer:

  1. Tillykke med de seks-ti medlæsere.
    Og stort kram til Karoline, av i ørene er det værste!

    SvarSlet
  2. He he, jeg så godt at jeg rundede dine 60, da jeg klikkede på tilmeldt i går! Og jeg synes altså også at det er super flot - men det er da også en skøn blog du har dig!
    Rigtig god bedring til både du og Karoline.
    /Liv

    SvarSlet
  3. Tak begge 2! Og tak, fordi I også synes, at 60 er mange:-D

    SvarSlet
  4. Tillykke med alle læserne :-) Det er også en fin blog du har!

    SvarSlet
  5. Tillykke med de 60 læsere :)
    God bedring med Karoline..

    SvarSlet
  6. Tillykke med de 60 læsere :) Jeg kan sagtens forstå du synes det er stort, for jeg har også selv omkring de 60 læsere og det er jo bare fedt, at nogle (helt frivilligt, som du skriver) har lyst til at følge med :)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...