søndag den 13. november 2011

Til mit kontor

En af de gode ting ved at starte på arbejde igen er helt klart at skulle indrette et nyt kontor. Mens jeg har været på barsel, har mine ting været pakket væk. Men i morgen får jeg mit nye kontor, og så skal der indrettes. Kontorene på min arbejdsplads er ikke speciel hyggelige, men med en masse nips og personlige ting kan jeg sagtens få det til at emme af mig.

Så derfor har jeg hæklet fyrfadslysestager med hjælp fra en DIY herfra.


Jeg glæder mig (næsten!) til at arbejde længe torsdag eftermiddag og se mørket falde på og se lysene komme til sin ret.

Og nu vil jeg lade mig selv falde tilbage i sofaen og nyde resten af en dejlig weekend, hvor verdens sødeste niece udbrød 'ælsa mosser', og så bliver det jo ikke bedre........

1 kommentar:

  1. Hvor er de fine, bare det var mig der havde eget kontor jeg kunne indrette fint..

    Og ja hvilken kærlighedserklæring :o)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...