onsdag den 30. november 2011

Give Away

Så blev det endeligt tid til bloggens første give away!

Jeg vil benytte lejligheden til at sige TUSIND TAK for, at I har valgt at blive faste læsere og TUSIND TAK for de mange kommentarer. Det er super hyggeligt at vide, at I læser med.



Min første give away er et kagefad af hæklede søde sager:

* 3 muffins i valgfrie farver
* 2 oreos
* 1 studenterbrød

De fine muffins var de første kager, som jeg prøvede kræfter med. Opskriften er fra din fine blog lille hottentott. De små oreos er lette at gå til og det samme var opskriften, som jeg har fundet hos Betina. Jeg har selvfølgelig spurgt de søde damer, om det var i orden at udlodde deres kager.

Regler for deltagelse:
1 lod for en kommentar herunder
1 lod for at blive/være fast læser
1 lod for at linke til denne give away på din blog

Jeg trækker en vinder fredag den 23. december 2011 efter kl. 20.00

37 kommentarer:

  1. Hej Anna,

    Sikke en flot giveaway - du har jo nogle fantastiske evner med det hækleri :-)

    Vi vil gerne deltage med 2 lodder :-)

    Kh
    Malene

    SvarSlet
  2. Jeg skal være med, og det med 3 lodder:O)

    SvarSlet
  3. Hvilken fantastisk give-away - Er så vild med dine hæklerier :)

    Jeg er helt klart med - deltager med 3 lodder ;)

    SvarSlet
  4. Jeg kan ikke selv hækle, så jeg vil bare SÅ gerne vinde disse fine ting! :-)

    SvarSlet
  5. Hej Anna, sikke en fine give away, sådan et kagefad vil være elsket her i huset. Så jeg vil gerne være med, med tre lodder.
    Kh Christina

    SvarSlet
  6. Hvor er det nogle fine sager. Jeg er med på 3 lodder:-)
    Go' jul!

    SvarSlet
  7. Det vil jeg gerne vinde!!! Giv mig 3 lodder tak!

    SvarSlet
  8. Fin give away. Jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  9. Fine :) Jeg snupper også lige 2 lodder :)

    SvarSlet
  10. Haps haps, 2 lodder til mig. Så fine kager kan man jo ikke få for mange af, og så feder de jo ikke ;)
    Kh

    SvarSlet
  11. Haps 2 lodder til mig :-) Hvor er de fine! Jeg har forresten selv gang i en lille garn give away hvis det skulle være noget :-)

    SvarSlet
  12. Jeg skal da helt klart være med på 3 lodder. Hvor der altså bare nogle fine kager

    SvarSlet
  13. Så fine. Jeg er med på 2 lodder. :-)

    SvarSlet
  14. Jeg vil også være med - er VILD med dine hæklerier!

    1 lod til mig.
    KH
    Pernille

    SvarSlet
  15. Man kan aldrig få nok hæklede kager ;) 2 lodder til mig og en smule held ;)

    SvarSlet
  16. HVor er de fine :)
    Et lod herfra.

    SvarSlet
  17. meget fin give away.. Jeg er med på hele 3 lodder :)

    SvarSlet
  18. Jeg vil gerne være med i give away'en med to lodder:)

    SvarSlet
  19. Jeg vil også gerne være med og deltager med 2 lodder :)

    SvarSlet
  20. Sikke nogle fine kager!
    jeg vil gerne deltage med to lodder:)

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  21. Whau hvor er de kager flotte og meget lækre og ægte ser de ud...:-).

    Jeg deltager med 2 lodder (blevet fast læser + kommentar).

    Glæder mig til at følge din blog.

    Hilsen Trine

    SvarSlet
  22. 2 til mig tak!
    Bare jeg vinder..... De er så fine :-)

    SvarSlet
  23. Jeg vil meget gerne være med på 1 lod :)

    SvarSlet
  24. Ih ville elske at vinde disse skønne hæklerier til min lille datter. er med på to lodder. god jul :0

    SvarSlet
  25. Uh, de ville falde i god jord hos mine to små banditter. Skøn give away og fiiin blog. Jeg vil glæde mig til at følge med fremover. Deltager med 3 lodder :o)
    Kh Charlotte.

    SvarSlet
  26. Min datter vil elske at lege med dine fine kager, så Jeg vil gerne deltage med 3 lodder. :)

    SvarSlet
  27. Jeg vil gerne deltage med 1 lod.

    SvarSlet
  28. Sikke nogle lækre sager jeg snupper to lodder ;)

    SvarSlet
  29. hvor er de søde, lige pynt der ville passe perfekt til min datters værelse. jeg deltager med 2 lodder

    hilsen Betina
    Betina.johnsen@gmail.com

    SvarSlet
  30. Nej hvor er de fine... jeg vil da super gerne deltage med 3 lodder.... :o)

    SvarSlet
  31. Øj jeg er da lige med på 2 lodder her :-) Så fine hæklet ting.

    SvarSlet
  32. Vil gerne være med på 2 lodder :-)
    neslein78@gmail.com

    SvarSlet
  33. Kan da heldigvis lige nå at være med her :)
    3 lodder til mig tak.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...