onsdag den 9. november 2011

Smørrebrødsjomfru?



Mens Karoline sover, forsøger jeg at hækle forkølelsen bort. Indtil videre går det egentligt ret godt, for jeg har det meget bedre end i formiddags. Det er smart, at man også kan bruge hækleri til det; sygdomsuddrivelse.

Jeg er i gang med at hækle madder til nogle bestillinger. Indrømmet, jeg er drønstolt over, at nogen gider have mine hæklede ting. Sådan stolt helt ned i lilletåen på en lidt pinlig måde. Og samtidig så pirker det til den dårlige egenskab, som jeg også har omtalt her på bloggen - nemlig at jeg ikke gider hækle flere ting at samme slags. Det kommer til at stå sin prøve, når jeg pt. har gang i 8 madder. Det er vist ret sundt for mig.

Rigtig god onsdag eftermiddag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...