torsdag den 17. november 2011

Julekortsprototype

Min fridag blev udfyldt af en syg Mindstling, en overgearet 3 årig og et lægebesøg, som ikke viste noget som helst.

Lidt blev det dog alligevel til, mens der blev sovet og set Rosa (igen igen). Og jeg kan mærke, at hjernen er ved at gå over på jule-mode, så jeg har leget med masking tape og papir og lavet en prototype på årets julekort. Nu skal der så fintænkes og bestilles mere papir, så figurerne kan blive større, og jeg har allerede en elg i tankerne.



Og så blev årets (tror jeg nok) julebillede taget. Ja ja, der er vist flere medlæsere herinde, som kan få glæden af at modtage billede senere på året. Men så må I lukke øjnene, blev der sagt! Dog kan jeg ikke helt finde ud af, om det er dét, om det skal være mere 'skævt' eller mere 'rent'. HJÆÆÆÆÆÆLP!




Om lidt vil jeg endnu en gang dratte ned i sofaen - dog med et nyt projekt. Jeg er kørt lidt død i min madhækling, så jeg har indkøbt garn til at kunne hækle en af Sys Fredens opskrifter på en hue. Jeg glæder mig til at få noget til at varme ørene med.

1 kommentar:

  1. Jeg synes det øverste (skæve) billede af tøserne er super godt! Det ville jeg elske at få med posten.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...