tirsdag den 8. november 2011

Jeg sætter min hat, som jeg vil!

- siger Karoline rædsel af en build-a-bear bamse!
Hatten er lavet efter opskriften, som jeg har fundet hos Fantastisk Sommerfugl, og blomsten er lavet efter Bare Wunderbars DIY.



Udover Karolines bamse får min venindes datters bamse også æren af at have en dejlig sommerhat. Og nu er jeg på jagt efter flere opskrifter på bamsetøj, for det er skønt at lave noget til Karoline, for hun JUBLER ellevildt, når hun får at vide, at det er til hende.

Og ellevild er jeg også (ihvertfald rigtig glad!). Jeg startede jo på arbejde i sidste uge og har i dag min første fridag. Jeg har valgt, at jeg bruger en del af min restferie på at holde en ugentlig fridag indtil 30.04.12. Og det er simpelthen FANTASTISK! Jeg har nået en masse praktisk OG nået at smide benene i sofaen og slappe af. Det giver energi til en ellers travl hverdag. Det er virkeligt anbefalelsesværdigt, hvis man har muligheden.

2 kommentarer:

  1. Der sidder den jo rigtig godt :-) Heldig bamse ;-)

    SvarSlet
  2. Superskønne bamsehatte! Og dejlig blog du har her! :-)
    /Liv

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...