tirsdag den 29. november 2011

For de under-underskudsagtige

Som skrevet i mit tidligere indlæg er underskudskontoen godt fyldt op herhjemme. Men Jul skal det være alligevel - og særligt for Karolines skyld, som fabler om, at om 2 ("TO dage, mor"!) starter Julen for alvor. Og hun har ret. Og med Jul følger kalenderlys, så man rigtigt kan følge med i, hvor snart det er dagen før dagen.

Og ligesom med adventskransen indså jeg ret hurtigt, at gran og mos og kogler er alt for overskudsagtigt til mig. Så jeg har kombineret mit skønne krus fra Liebe med et kalenderlys og pebermynteslik fra Toms. Simpelt og en lille smule barnligt. Jeg er ihvertfald spændt på, hvor meget slik der er tilbage den 24......

6 kommentarer:

  1. Den er da super sød ;-D
    Og din advents dekoration er også superfin :)

    SvarSlet
  2. Synes den er rigtig fin :) er det slik der er i kruset, for så er det måske meget godt, at lyset er så tykt, at det kan selv kan stå :D

    SvarSlet
  3. Perfekt og skøn løsning ;)

    Træls med den manglende energi - men forstår dig kun ALT for godt - Her ville det klart være på samme måde hvis jeg gik på arbejde, for jeg kan ind imellem have det sådan selvom jeg går hjemme og "kun" passer unger og hus.

    Håber I snart får styr på soverutinen så I alle kan få sovet noget mere, og energien igen kan indfinde sig ;)

    SvarSlet
  4. Ane: Tak!
    Karina: Ja, det er slik. Og manden min har allerede spurgt, om det virkeligt bare skal stå der uden at blive spist....
    Uglemor: Jeg håber også, at vi snart allesammen får noget mere søvn - det er godt nok tiltrængt efterhånden.

    SvarSlet
  5. Der er IKKE mere når jeg har været forbi :O)

    SvarSlet
  6. Måske du FØLER dig underskudsagtig, men jeg synes det ser ret lækkert og overskudsagtig ud... her hos mig ville det dog komme til at koste mindst en ny pose snolder om dagen.. pyha.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...