mandag den 6. maj 2013

Min superstrikkermor

Selvom jeg efterhånden har strikket i et år, er jeg stadig ikke så fem til de mere avancerede opskrifter. Men så er det heldigt, at jeg har min mor i baghånden.

Hun har kreeret denne skønne sag i vævestrik. Opskriften er fra 'All you kan knit', og garnet er skønt, lækkert og fra Marianne Isager.

Af resterne har jeg hæklet et par sløjfer, så Karoline kan få matchende hårpynt.Smart!

Og NU er der ikke flere undskyldninger for ikke at gå i gang med det andet ærme!



4 kommentarer:

  1. Lækre sager - den er virkelig fin den cardigan!!

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin - og skøn farve.

    SvarSlet
  3. Wauw den er lækker, farverne er så skønne. Cardiganen står på min lange to do liste, men jeg har ikke strikket i en måned nu, så gad vide hvornår jeg når til den...

    SvarSlet
  4. Nøj, den er fin - lækre farver, som jeg aldrig havde sat sammen, men de passer jo så fint sammen! Måske vores mormor også skulle involveres...

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...