søndag den 5. maj 2013

Tøsepiger

Sådan 2 stk. har vi i huset, så der skal meget lyserødt tøj til. Vi har jo været i den heldige situation, at Luna Marie har kunnet aftage langt størstedelen af Karolines tøj. Men nogle gange er det altså skønt at friske garderoben lidt op med lidt nyt.
Vi har handlet en del i Magasin - nok smittet en del af, at Farmor har arbejdet der i flere år, og hun var rar til at komme med en gave fra deres børnetøjafdeling. Selvom den er skrumpet lidt ind i de senere år, synes jeg stadig, at der er fine ting at finde der. Jeg har snuset lidt rundt på deres hjemmeside og fundet nogle favoritter - kig selv med her børnetøj hos Magasin






Begge piger er rigtige tøsepiger med alt hvad det indebærer. Tøjet skal være lyserødt eller lilla - og bukser bliver der rynket på næse af. Når jeg forsøger med neutrale farver og måske et par stramme leggins, bliver der med det samme nedlagt veto. Så er det godt, at vi har fået en nevø i familien, så jeg kan få afløb for mine blå drømme.

Indlægget her er sponseret, men ord og holdninger er helt mine  egne!

2 kommentarer:

  1. Små prinsessen er da også søde ;) jeg har selv en på 1 år, men hun vil selvfølgelig ikke bestemme sit tøj selv endnu. Men efter mit tøjvalg er hun også tit prinsesse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, prinsesser er skønne. Men nogle gange kunne jeg godt leve af lidt andet end guld og glimmer;-)

      Slet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...